گودیر تایر مفهومی Eagle GO را در سیتروئن oli به نمایش می گذارد.




گودیر تایر مفهومی Eagle GO را در سیتروئن oli به نمایش می گذارد.

شرکت لاستیک سازی گودیر با استفاده از طیف وسیعی از مواد پایدار در ترکیب آج، تایر مفهومی Eagle GO را توسعه داده است و برای خودروی جدید سیتروئن، oli عرضه خواهد کرد.

شرکت تایر سازی گودیر بیش از 120 سال است که برای توسعه نوآوری ها و فناوری های خود تلاش کرده است. Eagle GO سومین تایر مفهومی گودیر است که با سیتروئن توسعه یافته و برای بهینه سازی کارایی، دوام و راحتی ساخته شده است.

·         ترکیب آج با مواد پایدار

این تایر مفهومی تقریبا از ترکیب مواد پایدار و بازیافتی در آج استفاده می کند. مواردی همچون: روغن آفتابگردان، رزین درخت کاج، لاستیک طبیعی و سیلیس خاکستر پوسته برنج.

روغن‌های آفتابگردان و رزین‌های درخت کاج محلول‌های تجدیدپذیر برای جایگزینی روغن‌های مشتق شده از نفت هستند. این مواد در حال حاضر برای ساخت «جوهر گیاهی» برای چاپگرها استفاده می‌شوند. هدف گودیر جایگزینی کامل روغن های مشتق شده از نفت در محصولات خود تا سال 2040 است.

لاستیک طبیعی از درخت Hevea brasiliensis برای جایگزینی لاستیک مصنوعی مبتنی بر نفت، با استفاده از روش‌های کشاورزی و کشت مسئولانه استفاده می‌شود.

سیلیس خاکستر پوسته برنج حاصل از فرآوری برنج می تواند زباله های رفتن به محل دفن را کاهش دهد و قبلاً در بتن مسلح استفاده می شد.

·         آج قابل تجدید

تایر مفهومی Eagle GO این پتانسیل را دارد که دو بار در طول عمر خود تجدید شود و این قابلیت باعث افزایش طول عمر تایر می شود. گودیر هدفی را برای تایر مفهومی Eagle GO تعیین کرده است که از طریق استفاده مجدد از لاشه پایدار و آج های تجدیدپذیر تا 500000 کیلومتر دست یابد.

·         تکنولوژی هوشمند

گودیر همچنین از فناوری SightLine خود برای لاستیک مفهومی استفاده می کند که شامل سنسوری است که پارامترهای مختلف سلامت تایر را کنترل می کند. این فناوری در حال حاضر برای کمک به مشتریان ناوگان گودیر مورد استفاده قرار می‌گیرد و این پتانسیل را دارد که با حفظ فشار و شرایط ایده آل لاستیک، ضایعات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و کارایی را افزایش دهد. نظارت بر سلامت لاستیک برای تعیین اینکه آیا می توان آج تایر را تجدید کرد یا نه، و افزایش کارایی، بسیار مهم است. افزودن این فناوری به تایر مفهومی Eagle GO مطابق با هدف گودیر برای اختراع مجدد لاستیک‌ها و خدمات تا سال 2027، با هوشمندی مبتنی بر داده‌ها و حسگرها در همه محصولات جدید  مطابقت دارد.

 لورن کولانتونیو، مدیر فناوری منطقه ای مصرف کننده EMEA، اعلام کرد: «معماری و تولید تایر Eagle GO با ترکیب مواد پایدار و فناوری های هوشمند مسیر طولانی را طی کرده است. همکاری ما با سیتروئن بستر آزمایشی عالی برای توسعه فناوری‌ها و تکنیک‌های جدید را فراهم می آورد. 

لاستیک‌های مفهومی گودیرمی تواند راهی فوق‌العاده برای تحقیق و توسعه فناوری‌های نوآورانه بروی دیگر محصولات باز نماید. آموخته‌های حاصل از این پروژه در آینده به‌عنوان یک الگوی محرک، به طور مداوم بر روی محصولات و خدمات اثر بخش خواهد بود.»


منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0